الخميس، 22 يناير 2009

Fifth And Last


هناك 12 تعليقًا:

ستيتة يقول...

أي ؟ بمعنى؟ مووووش فاهمة ؟ اصلي تعليمي من عصر محمد علي
مومكن تفسر لي الاهي يسترك
رديت عليك عندي
آل ازعل منك آل
لا موممكن ابدا

والنبي ياخويا تفسر البوست الاهي يفك ضيقك

Che يقول...

عمتى ستيته
ده بوستر لمسلسل Lost المشهور ... السيزون الخامس بتاعه ابتدا من يومين و السيزون ده اخر سيزون فى المسلسل

ستيتة يقول...

شاكرين مهللين
انا كنت بتفرج على المسلسل الهتاف
desperate house wives
Gray's anatomy
واخد بالك من اناتومي برضه الدم يحن

Che يقول...

طبعا يا عمتى واخد بالى من اناتومى
و على فكرة انا عندى فوق ال100 مسلسل بمواسمهم .. ده غير انه فى تقريبا 7 مسلسلات على الاقل باتباعهم على طول
لو احتجتى اى حاجه فى المسلسلات انا فى الخدمه

غير معرف يقول...

3agaby 3alek
gamiela awy beta3et sala7 gaheen deh
bas lost ana malesh feh awy laken ba7eb the l wolrd law seme3t 3ano
ta7eyaty

غير معرف يقول...

انا في باديءالامر افتكرت انه انه بوستر فيلم اكتشفت انه مسلسل امبارحجيت اعلي واحد جامعة النت فصل ههههههههه

Che يقول...

Sola
طبعا صلاح جاهين فى رباعياته لا يعلى عليه و عندى هنا الرباعيات اللى سجلها بصوته مع على الحجار
و طبعا عارف The L Word و باتابعه يمكن مش بانتظام عشان انا شفت اول اربع مواسم و الموسم الخامس لسه بس انا عارف ان الموسم السادس بتاعه ابتدا الاسبوع اللى فات ... صعب تلاقى واحد عنده اكتر من 100 مسلسل و مايعرفش The L Word مع كل الجدل اللى حواليه سواء الناس اللى بتحبه او الناس اللى بتكرهه
نورتى المدونه بتعليقك و مستنى تعليقات تانى و على فكره لو بصيتى على البوستات القديمه هتلاقى واحد منهم بيتكلم على المسلسلات اللى رجعت تانى

Che يقول...

ماشى يا حروف
انا مستنى النت لما يرجع عشان اقرا تعليقك على واحد جامعه

Desert cat يقول...

وبما انى غير متابعه للتى فى فهقولك ابقى احكى لنا احداث المسلسل

Che يقول...

Deset cat
انا الاسهل انى اديلك الحلقات تتابعيها بنفسك احسن من انى احكى تقريبا 80 حلقه ... بس قبل ماتاخدى المسلسل لازم تعرفى انه هرش دماغ ناس كتير

fnoonh يقول...

فنونة متاخرة اهئ اهئ

عموما انا كنت بتابع لوست دا وبحبه جدا بس هوه طويل قوي يلا عموما انا الفهمته انك تقريبا بتحبه

تقبل تحياتي

Che يقول...

ما تزعليش يا فنونه و ماتعيطيش اصلى ضعيف ادام الدموع ... ههههههه
و على فكرة انا مش عارف اذا كنت باحبه ولا لا بس انا مانكرش انى مشدود ليه جدا خصوصا لما عرفت ان المنتجين قالوا انه ده اخر سيزون و هيكشفوا كل الاسرار فيه ... الاسرار اللى لحست دماغى و دماغ كل اللى تابعوا المسلسل
تقبلى انى متقبل لتحياتك